2017. június 17., szombat

Hayden Moore: Nem játék

  Vigyázat! Meleg erotikus irodalom!
Egy ostoba műsornak indult az egész. Wesley Sullivan sosem vállalta volna el, hogy versenybe száll a Nagy Ő kegyeiért, ha nincs megszorulva, és nem reméli, hogy a műsor új lendületet adhat megrekedt karrierjének.
Mire észbe kap, már ott áll szabott öltönyében, huszonnégy, mindenre elszánt versenyzőtársa mellett. Egy dolgot határoz el: hogy senkit sem enged közel magához.
Anthony Woodward sem fogadta volna el a tévés valóságshow főszerepét, ha a coming out, a fájdalmas szakítás és az idegösszeomlás nem tépázza meg felfelé ívelő karrierjét. Abban pedig egészen biztos, hogy összetört szívét senki nem dobogtathatja meg. Aztán mindkettejük elhatározása egy másodperc töredéke alatt foszlik semmivé, amikor először akad össze a pillantásuk.
Két sebzett fiatal találkozik lehetetlen körülmények között. Két tehetséges srác keresi saját magát a hollywoodi hazugságok sűrűjében. Vajon sikerül megharcolniuk önmagukkal, egymásért?


Aki már látta a Talált celEBet vagy hallott róla, az tudja, hogy ezt a két könyvet egyben lehet megszerezni. Ahogy már az előző posztban is írtam itt sem tudtam miről fog szólni a történet, mivel ennek még annyira sem néztem utána, mint a talált celEBnek. Ami nem baj, mert így nem komplikáltam előre feleslegesen. De ezt nem tudom elmondani onnantól számítva, hogy elkezdtem olvasni. A fejem tele volt a történet különböző alakulásaival, és nyugodt szívvel kijelenthetem, hogy egyik ötletem sem igazolta magát a könyvet. Már csak azért is tetszett, mert más, mint az eddigi könyvek, mind témában, mind stílusában és teljesen magával  ragadott. Elkezdtem olvasni és gondoltam majd szünetként megfőzöm a vacsorát, de nem, nem tudtam szünetet tartani, úgyhogy kénytelen voltam könyvvel a kezemben megcsinálni a vacsorát. Teljesen a hatása alá vont az első szótól kezdve egészen a legutolsó betűig.
Az írónőről egyenlőre annyit, hogy ez az első megjelent könyve, és most tőlünk olvasóktól függ, hogy jelenik-e meg tőle még több könyv. Amivel szerintem nem lesz probléma, mert én már most egy könyv elolvasása után bátran ki merem jelenteni, hogy imádom a stílusát, s készítem a polcon a helyet a következő művének.
A könyvről: Maga a történet nekem nagyon a szívemhez nőtt, ugyanis két olyan témát is feldolgoz, ami a mai társadalomban fontos szerepet tölt be. Az első önmagunk felvállalása, a küszködés, amíg eljutunk addig, hogy igen, minden körülmények között megéri megtenni, akár magunk, akár a szerelmünk miatt. A másik pedig a különböző tévés műsorok manipulálása, melyre ma is sok példát tudnánk hozni.
Itt is ugyanúgy érezhetően ráhúzható személyiségeket használ, mint Becca a könyveiben és én jellemben ugyanúgy (Larry-t <3) fedeztem fel, valamint megtaláltam két másik könyvbéli személyt, aki emlékeztet valakire (Ed Sheeran és Niall Horan). Az események és helyszínek valósághűek, az érzelmi mélységét nem a hirtelen, csendben egymásba szerető fiatalok adják, hanem maga a rögös érdek ellentétekkel, átverésekkel, egymás leckéztetésével kirakott út, amíg eljutnak a felismerésig.
Nem túl mozgalmas a cselekménye, de izgalmakat bőven biztosít és meglepő fordulatokban sincs hiány. Alapvetően egy nyugis kis romantikus olvasmány, mégis sokkal több ennél. Többet ad a könyv, mint amire első látásra gondolni lehet. Hayden Moore is megállja a helyét Becca Prior mellett a humorával, szókimondó-erotikus stílusával. Köszönöm a lehetőséget, hogy egy új író rajongója lehetek és már alig várom a következő könyvét :D
Az én dalom a könyvhöz: Crystal: Sosem múlik el
Remélem ti is legalább fele annyira fogjátok szeretni a könyvet és az írónő stílusát, mint én.

Az alábbi linken megtaláltok mindent a könyvről és meg is rendelhetitek:
Hayden Moore: Nem játék

Hamarosan újra találkozunk
Addig isPuszi
Gwen.xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése