2014. november 3., hétfő

2014. November 3. Hétfő

Újra suli. Hurrá. Mit is mondjak a suliról. Unalmas. Bár jó volt, hogy elmaradt a fizika. De a helyettesítő tanár tisztára, mint Elsa nővér az Underground fear 'jóságos papnője'.
Ezen kívül szutyok volt a mai nap. Bár Christian büntető feladatot kapott. :/
Nem teljesen éreztem igazságosnak, de ebbe nem szólhatunk bele. Sajnos. De amint belépett a terembe a szemem minduntalan rátévedt. Én nem bántam és szerintem ő sem, hisz elég gyakran találkozott a tekintetünk.

A két 20 perces szünet egyikében én (Gwendolyn Tussaud), Marie Fourie, Hortense Bellemore, és Madeleine Blanchard kiültünk a műanyag asztalokhoz és a napernyő taróba próbáltak beledobni egy alufólia galacsint. Én pedig azon voltam, hogy ezt megakadályozzam, elkaptam vagy el ütöttem. Közven csatlakozott hozzák Henriette Vigeé-Lebrn és Clémence Duqutte. Az egyik ilyen védekezésnél beleütöttem a galacsint Henriette ingének a kivágásába.

Az osztályból mindenkivel jóban vagyok. Puszi-puszi ölelés és viháncolás órákon tehát rendesen csapatjuk az egyéniségünket a nagyvilágba. Gertrude Brown. Nagyon nem bírom a modorát. Higy miért? Mert jobban tapad, mint az egér ragasztó a nyári melegben.

Olyan szinten taszító a csaj kisugárzása, és erőltetett stílusa, hogy ma is épp csak leült az asztalhoz hozzám és Marie-hez már pattantam is fel és mentem ki a teremből Henriette-hez és Clémence-hez.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése