2017. december 4., hétfő

Triplázott a Newkids Kiadó!

Sziasztok. Most egy újabb közönségtalálkozóról hoztam élménybeszámolót. A következő posztom a három új könyv egyike lesz...
Hamarosan jövök
Puszi
Gwen.xx


Alig pár napja jelent meg Becca Prior két új könyve a Tanítvány sorozat befejező negyedik része egy egy kis regény A Sorsom te vagy címmel, amit pár éve még a Larry Christmas című blogon lehetett olvasni Stay Strong címmel. Emellé csatlakozott első önálló kötetével a Csendkirállyal Hayden Moore. Hatalmas amit elértek, ráadásul nagyon közvetlenek az olvasóikkal, és tapasztalatból mondom, hogy bármilyen idióta nem normális kérdésre képesek értelmes választ adni bárkinek. Még nekem is....

Általában nem okoz gondot, hogy megírjak egy élménybeszámolót, még a cikibb kérdésekre is tudok válaszolni, sőt bármilyen kérdésre szinte gondolkodás nélkül, most mégis teljesen üres a fejem.
De azért megpróbálom összeszedni magam és elmesélni, nekem hogyan is zajlott a tegnapi nap.
Szépen elindultam otthonról 25 kilós sporttáskával, amiben az ajándékok voltak. Amint odaért hozzám Viki, felvettem a mikulássapkámat, mert nagyon éreztem a hangulatot, és mellette nyugodtan lehetek hülye. Még éppen csak elkezdtük a kerülőnket megtenni, a hármas metró felújítása miatt, amikor a Blaha Lujza téren az ellenőr rám nézett, majd egy:  - Hmm...Az igen! - elismerő bólintással hagytam ott, majd a Viki felvilágosított, hogy még hozzá fűzte, hogy ő is ilyen mikulást szeretne karácsonyra....
Kezdődött azzal, hogy Vikivel eltévedtünk, mert Döméék egyre eldugottabb helyekre szervezik a közönségtalálkozókat.... De végül odaértünk, kerek 4 órára, ahol a sarokba száműztek a múlt heti kérdezz-felelek játék kérdéseimért, és rá kellett jönnöm, hogy engem MINDENKI ismer... Ami elég ijesztő volt első elgondolásra, mert azt hittem, hogy szépen eltudtam bújni a többiek posztjai között... Hát nem sikerült! Mindenesetre nem bánom, mert még több klassz embert ismertem meg az által, hogy én, egyszerűen csak én vagyok.
Mikor mentem a könyvekért, már rám is szóltak, hogy nem kérdezhetek, amin először kissé megsértődtem, majd rájöttem, hogyha kérdezni akarok, akkor fogok is...De semmi eget rengető dologra nem voltam kíváncsi, így kérdéseim sem maradtak a múltkori után.... Az olvasói kérdésekre is szépen, kereken válaszoltak, és kiderült, hogy Beccát nehéz zavarba hozni, nekem általában szokott sikerülni...
Megint nagyon sok mindenről esett szó, többek között arról, hogy Gábor és Becca, hogyan ismerte meg egymást, lehullott a lepel a Döme és Becca első találkozásáról, a kiadó születéséről,sőt még arról a veszekedésről, aminek köszönhetően Becca megismerte és "felfedezte" Haydent... Vagyis az első meglepetés vendéget...

És, hogy válaszoljak itt a feltett kérdésre: Miben más a meleg irodalom, mint a heteró? Egyszerű... Semmiben és mindenben. Egy heteró regény mindegy, hogy miről szól, legalább két másik könyv is van abban a témában, ami a meleg regényekről nem mondható el, hisz ég csak most kezdik el élni a fénykorukat. Az érzelmek ábrázolása is teljesen más, hiszen hiába írnak ugyanarról az érzésekről, az koránt sem lesz ugyanaz, mert míg a fiú-lány kapcsolatokban a szerelem teljesen elfogadott ezért nagyon sok választásuk van, s nem tanulnak meg kiállni egymásért, ha jön az első pici probléma. Én úgy látom, hogy a melegeknél ez más, mert ők az elnyomás, sok utálkozás és különböző atrocitások ellenére ragaszkodnak a párjukhoz. És ez már megadja azt a különleges érzést az olvasónak, amitől beleszeret a történetbe, nem tudja letenni a könyvet és sokkal több izgalommal várja a főhősök kalandjait.


"Fogsz egy bármilyen sztorit, átrakod melegbe és unikum!" - fogalmazta meg a tegnapi találkozón Becca a választ arra a kérdésre, hogy mi a meleg irodalom különlegessége. Egyetértek, nem teljesen abban, hogy mindegy, mit írsz, amíg melegekről szól, mert ezen kívül kell legyen egy különleges varázsa az írónak, amitől teljesen élethűek és szerethetőek lesznek a karakterei és hiteles a történet. Na persze az sem baj, ha valaki már életre is keltette az elképzelt főszereplőt. 

Közben elhangzott egy olyan mondat is, hogy ,,Amíg a Bibia fölött vagyunk, addig jók vagyunk" hát szerintem ha ez rajtunk múlik, akkor még nagyon sokáig a Biblia fölött lesznek.

De volt még meglepetésük számunkra bőven, ugyanis Hayden-en kívül megismerhettük Hayden első önálló regényének a Csendkirálynak a borító modelljét Balázst, és a grafikust is, akinek ezen a gyönyörű borítón kívül Becca most megjelent kisregényének A Sorsom te vagy-nak a fedő oldalát is köszönhetjük. Mindketten nagyon kedvesek, szimpatikusak, és a borítókból látszik is, hogy Tamara milyen tehetséges és milyen érzeke van ahhoz, hogy a megfelelő képet összeállítsa a tökéletes színekkel, így egy kerek egészet alkotva.

Balázst látva én is nagyon hamar rájöttem, hogy Becca és Hayen is mitől szeretett bele első látásra. Ennek a srácnak minden mozdulatában ott van a zene. Ahogy mozog, lép, gesztikulál, minden apró rezdülésében ott van az a nem tudatos ritmus, ami az ember szívében születik. Tudatosan vagy nem tudatosan, de minden pillanatban törekedik arra, hogy tökéletesnek lássák. Pedig anélkül is gyönyörű, hogy erre törekedne, emellett még nagyon kedves is és hamar ismerkedik. Tökéletesen testesíti meg Hayden könyvének a Csendkirálynak a főszereplőjét a siket Jamie-t. Hozzá hasonlóan Balázsnak is csak egy kis biztatásra, önbizalomra és olyan emberekre van szüksége, akik szeretik és mellette állnak. Véleményem szerint, a szerető embereket megkapta szombaton, amikor nagy hirtelen saját rajongói klubja alakult és az írók mellett Tamival együtt osztogathattak autogramokat.

Nagyon jól éreztem magam, s a kissé homályos világítás ellenére is pazar hangulatot teremtettek nekünk, jó volt találkozni a már ismert barátokkal és még nagyobb élmény az eddig még nem személyesen ismert facebook csoport tagokkal. Becca információi alapján tudom, hogy 67-en voltunk ott, ami szerintem nem kis teljesítmény, és ezt csak maguknak köszönhetik. Ilyen fantasztikus könyveket adnak nekünk, 2 és fél év alatt egészen pontosan 9 darabot. Gratulálok az írónőknek a sikereikhez, remélem, még sokat fognak írni nekünk és mihamarabbi ismétlést javaslok!












2 megjegyzés:

  1. Nagyon jól sikerült az élménybeszámolód, újra ott éreztem magam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen Szörpi! Próbáltam jól összeszedni, örülök, hogy ez sikerült :D <3
      Puszi
      Gwen.xx

      Törlés