2016. július 4., hétfő

Bocsáss meg nekem...

Bolond voltam s vagyok,
Olyan akartam lenni, mint a nagyok,
Csak arra tudtam gondolni, mi lesz ezután
Arra, hogy mi lesz egy újabb elmúlt év után.
Soha semmit nem gondoltam át ennyiszer,
Soha bocsánatot nem kértem, még ennyiszer.

Még talán azt is megérem,
Eme közjáték ellenére
Gondolatban, még mindig remélem,

Nekem vétkem egyszer elfelejted,
Ez az egy a kívánságom, más nem,
Kérve-kérlek bocsáss meg nekem,
Első oszlopát a versnek olvasd el,
Megbántam, amit tettem, ezt ne felejtsd el.
 Újra itt vagyok, ezúttal egy saját versemmel. Remélem tetszik.
Nemsokára visszatérek valami újjal.
Gwen.xx

1 megjegyzés:

  1. Szia. Itt vagyok ahogy ígértem. ❤
    Örülök hogy vissza térsz. Most állok neki olvasni ezt a blogot. Kíváncsian várom miket fogsz ki találni. 😘

    VálaszTörlés